luni, 30 mai 2011

Buna ziua chiar si celui care nu citeste!

Bun, bun bun....iata ca intr-un final m-am convins sa fac marele pas de a-mi creea propriul blog.....pana la urma toate marile vedete cunoscute si necunoscute au asa ceva, de ce atunci nu as avea si eu? Intrebarea secolului...
Si cum sunt o persoana exceptional de recunoscatoare chiar tin sa ii multumesc fostei mele colege de facultate Alexandra, pentru ca datorita inspiratiei de care a dovada pe blog-ul sau, m-a convins sa il incep pe al meu.
Ii urez in continuare bafta cu al sau blog....si cum eu voi incepe prin a mentine doar in deschidere politica de a nu face reclama la alte "firme" din "piata vasta" a blog-urilor nu voi afisa link-ul blog-ului Alexandrei...ha ha ha!
 Dap, pe langa faptul ca sunt o mare imprastiata-asa cum anunta si titlul, sunt si rea, uneori vizibil alteori mai subtil. Dar caracterizarea mea nu este importanta acum, cred ca cei ce vor avea placerea si interesul sa acceseze blog-ul meu vor descoperi asta pe parcurs.
Momentan ma gandesc intens cu care dintre interesele mele sa incep....ma gandesc parca as incepe cu universala pasiune: muzica, dar apoi nu stiu daca sa introduc in inceput muzica europeana si cea americana sau cea asiatica.....sau sa incep cu un artist preferat. Apoi as vrea sa incep cu o alta pasiune arhicunoscuta: cititul....as avea cred ca destule de spus, dar sunt sigura ca au facut-o altii inaintea mea.
Poate as incepe cu pasiunea mea din adolescenta, pe care am reusit sa o pastrez si azi, si anume tenisul, doar suntem in perioada turneului de Grand Slam: Roland Garros, cu toate ca e deja a trecut o saptamana de meciuri....pare cat se poate de atractiv si de incitant sa incep cu acest subiect...este totusi de ultima ora.
Sau sa incep cu a prezenta arta si stilurile artistice ale unor mangaka(artistul si/sau autorul unei cartii de benzii desenate de origine asiatica( depinde de fiecare tara din Asia denumirea pe care o poarta acesta carte)), care mi-au atras atentia si mi-au incitat curiozitatea.....sau de asemenea in acelasi domeniu aflandu-se, as putea sa perzint unele dintre anime-urile, pe care le-am urmarit sau cele care au reusit sa ramana printre preferatele mele.
 Ori ramanand in partea asiatica a Pamantului, sa incep cu prezentarea unora dintre serialele coreene foarte interesante si captivante.
Sau asa cum am descoperit recent as putea sa incep cu unele dintre stirile despre astronomie, care sunt uneori naucitoare.....dar cred ca voi fi imprastiata si am sa incep cu un pic de tenis, un pic de muzica si un pic de astronomie.
Chiar si eu ma uimesc uneori cat de ametita si de aiurita sunt.....pentru ca incep lucruri si, din nefercire pentru ele, nu le termin sau ma plictisesc repede de ele si raman uitate pe rafturi sau in foldere ascunse in foldere....ha ha ha!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu