luni, 30 mai 2011

Vechea pasiune universala.....Muzica

Asa cum toata lumea stie, nu cred ca exista tanar sau adolescent, care sa nu asculte muzica sau caruia sa nu ii placa muzica....este totusi lucrulul, cu care intram in lumea asta si cu care iesim, de asemenea. Si exista atat de multe genuri si atat de multe persoane, care o creeaza, incat ar lua mai mult de o viata ca sa poti prezenta sau studia chiar si o mia parte din ea. In esenta suntem inconjurati de muzica in orice moment....si chiar si fiinta noastra are o muzica a ei proprie. 
Dar eu nu voi face decat sa prezint cate un artist, care mi-a atras atentia intr-un anume moment al vietii mele monotone. Si cum azi deja am recomandat-o celei mai bune prietene ale mele, o voi prezenta si aici....cantareata momentului si artista non-comformista...The Great Lady Gaga...(pam pam pam!).
Sunt ferm convinsa ca toti stim despre ea cam tot ce este postat pe internet si cred ca o prezentare in amanunt a vietii si a persoanei ei nu ar fi decat o repetare a tot ce exista deja, asa ca nu voi face acest lucru. Nu voi spune despre ea decat ca spre deosebire de copii-minune ai Americii, care au uimit lumea de la varstele de 14-15 ani, cum ar fi Britney Spears sau JoJo, Lady Gaga, si-a inceput adevarata cariera cam pe la 19 ani asa, exact varsta la care pleci la facultate si ai libertatea la care ai visat toata adolescenta. De asemenea, vocea care o diferentiaza foarte mult de multe artiste ale momnetului si modul ei orginal de a fi. Cum s-a afirmat si in cadrul serialuluii "Glee", difuzat de televiziunea americana Fox, Lady Gaga pentru adolescentii americani este "The Queen Of Self-Appreciation and Self-Esteem". Si acest lucru poate fi verificat prin intermediul melodiilor sale. 
Intr-adevar daca te simti depresiva sau ai impresia ca "cerul cade pe tine", cum asculti putin Lady Gaga, simti ca in defenitiv "nu-i dracul chiar asa de negru" si te bine dispune. In ce fel? Si cum functioneaza "terapia" Gaga? In cazul meu, acest lucru fiind experimentat pe propria-mi piele, in momentele cand descopar ca vedera spre viitor mi s-a intunecat din nou, automat "play some Gaga", si prin intermediul versurilor ei simt ca nivelul respectului de sine si iubirea propriei mele persoane se ridica din nou. Prin faptul ca versurile ei denota atat de multa aroganta si exced cu egocentrism, esti inclinat sau chiar influentat sa te privesti pe tine cu ochi mai apreciativi si iti dai seama, daca o tipa ca Lady Gaga stie sa se iubeasca intr-o asa masura incat sa "arunce acest lucru in fata lumii intregi", de ce nu ai face-o si tu? Ar fi argumentul ca ea este o vedeta si atunci eu una ma gandesc: si daca este vedeta ce? Cu ce o face acest lucru mai speciala? Ca mananca la fel ca toti si respira la fel ca toti si are un corp la fel de uman ca si al meu.....deci urmand firul asta incepi sa vezi ca daca ea se poate iubi pe sine asa de mult de ce nu ai putea sa o faci si tu? De ce nu ai putea sa ai si tu aceeasi incredere de nezdruncinat in propria ta persoana asa cum o are ea? 
Iata cum cateva versuri puse pe o melodie pot influenta gandirea unei singure persoane.....d-apoi a celor care ii sunt fani infocati si care o asculta zilnic si ii urmeaza filosofia de viata. 
Pentru a-mi face peioratia un pic mai credibila va recomand cateva dintre melodiile ei:
http://www.metrolyrics.com/born-this-way-lyrics-lady-gaga.html ;
http://www.metrolyrics.com/vanity-lyrics-lady-gaga.html;
http://www.metrolyrics.com/i-like-it-rough-lyrics-lady-gaga.html


 
 

Cred ca melodiile vor spune mai multe decat ar putea cuvintele mele despre puterea pe care o detine un cantaret.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu